Things that make me say yay! (2)

Drank

Samen met een collega gaf ik college op de VU. Spannend! In een beroep waarin ik uiteindelijk altijd alleen werk, is samen de verantwoordelijkheid delen ineens heel gek. En leerzaam.

Ik sliep er een nacht niet van – nergens voor nodig: de studenten hingen aan onze lippen. Als dank kregen we een fles wijn. Joepie!image De sjaal is af! Acht knotten wol en precies vier weken avondwerk zitten erin. Ik vind hem prachtig. Maak misschien nog wel een col met dezelfde steek. Alles om de aandacht van die twee groeven tussen mijn ogen af te leiden.

image Kinderboekenweek! De dochter leest al zelf (en bijzonder goed) en zocht een boek uit met mama’s naam in de titel. Zoet. Op de terugweg naar huis besluiten we op een stoepje in de zon te gaan zitten lezen. Welkom in mijn wereld, dacht ik. Van een boek genieten kan overal.

image

Kijk nou toch wat een schoonheid!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

