Het Louisa-jurkje

The Louisa DressOch, ik had natuurlijk allang moeten schrijven over de eerste schooldag van onze groep-3’er. Of over de Flodder die alweer 15 maanden is. Of over de zoon, die al los fietst en zijn rokken en jurken lijkt af te zweren.

Ik slurp het op. Foto’s in mijn hoofd. Het komt allemaal vast, maar nu even niet. Nu stapte ik gewoon een paar avonden old school achter de naaimachine. Maakte ik van het restje Liberty waar ik eigenlijk graag een rokje voor mezelf van had willen maken, een jurkje voor onze jongste. The Louisa-dress van Compagnie M. Ik hoop dat ik de oudste dochter er ook nog voor weet te porren, maar ik vrees van niet.

Louisa detail

Over het patroon kan ik kort zijn: super-eenvoudig, maar toch genoeg uitdaging om het leuk te houden.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

