Zomerjurkje

Hét zomerjurkje van 2014 is hier wonderlijk genoeg nooit geblogd geraakt. In eerste instantie omdat ik niet helemaal tevreden was met de afwerking van de nek. In tweede instantie omdat als het licht goed genoeg was om het jurkje te fotograferen, ik het ook gewoon aanhad.
nani iro jurk 1
Ik maakte het jurkje vorig jaar al eens, toen twee maten groter wegens post parfum figuur, en net als toen gebruikte ik ook nu weer een stof van Nani Iro. Het visgraatmotief maakt fotograferen overigens bijkans onmogelijk, mijn canon verslikte zich volledig, maar uiteindelijk toch gelukt.
nani iro jurk 2
En die paspel… Oh, wat maakt die het af. Ontzettend blij mee.
nani iro jurk 3

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

