Van de dingen die voorbij gaan

Mijn allereerste paar all stars ooit kocht, ik in het voorjaar van 2003. De echtgenoot en ik moesten elkaar nog gaan ontmoeten. In 2003 kwam de temperatuur meer dan 100 dagen boven de 20 graden. Ik varieerde tussen slippers en mijn gympies.

Het was in de zomer van 2004 dat ik overwoog nieuwe all stars te kopen, dat proces herhaalde zich elk jaar. Maar geen schoenen wegdoen voor je nieuwe hebt. En dus kloste ik twee zwangerschappen (bij de flodder waren gympen in het voorjaar al geen optie meer, wegens hoe strik je veters met een watermeloen in plaats van een buik) rond op die fijne basic schoenen, elk jaar wat ranziger en met grotere gaten.

Gister ging ik met de baas mee naar lowlands. En dat was de laatste keer. Vandaag kocht ik dan eindelijk echt nieuwe all stars, en belandden deze trouwe rakkers in de prullenbak.

P1030421

Weemoed.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Van de dingen die voorbij gaan

  1. Roos says:

    Met de baas naar Lowlands? Ik gok zo op de baas in huis en niet de Haagse baas 😉
    Voor wat het waard is… ik zag bij de kringloop wel 3 paar rode pumps!

Leave a Reply

