Gerecycled: de noppies-jurk

Het was in het voorjaar van 2010, dat ik misselijk en miserabel op de bank de eerste weken zwangerschap van de zoon probeerde te overbruggen. Geen haast om positiekleding te regelen, ik had alles al van de dochter.

IMG_6944Maar met een beetje kleren klikken is niets mis, ook toen moest de economie al gestimuleerd worden. Ik kocht weinig, dus wat ik kocht moest mooi zijn. Ik bleef maar terugkomen bij een donkerblauwe jurk en toen ik hem had gekocht, droeg ik hem vaak en met plezier. Tijdens de zwangerschap van de Flodder bleef het helaas maar koud, en heb ik hem slechts een keer over haar ruggetje getrokken.

wikkeltruiVlak voor de vakantie wilde ik ter elfder ure nog een trui voor het meisje maken, maar helaas had ik geen tijd meer om naar de winkel te gaan. En ineens dacht ik aan het contingent positiekleding dat nog in de kast ligt te wachten tot ik het op zou ruimen. Dagdag positiejurk, hallo fijne wikkeltrui!

wikkeltrui flore

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

