Pin getest: the pom-pom skirt

pom pom skirt“Ik zag tien jongetjes en een roze tutu op het veld”, sms-te mijn renmaatje niet lang geleden. De dochter is nergens zo dol op als haar roze tutu, en dat is te zien. Het ding is vergaan, heeft al twee keer nieuw elastiek gehad, en gaat bij elke bonte was mee, zodat hij morgen weer aan kan.

Ik moest van goede huize komen, wilde ik die vervangen.

Ik loop wat sociale media betreft natuurlijk weer ontzettend achter de troepen aan, maar tijdens mijn retourtjes Amsterdam-Den Haag ontdekte ik dan eindelijk ook pinterest, en hopla, daar vond ik dit top-project.

pom pom skirtIk vond het niet heel makkelijk naaien, was er een hele avond mee bezig, maar oh man, wat is het meisje blij. Mocht ik hem nog eens maken, dan maak ik denk ik wel compartimenten voor de bolletjes, want ze zakken allemaal dezelfde kant op. Maar voor nu: pin getest en geslaagd!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment