Waar ik blij van word

Image

De zoon in het Amsterdamse bos. Bij elk eikeltje en elke omgevallen boom stonden we een kwartier stil. Zijn laarzen mogen Niet. Uit. De afgelopen nachten vonden we hem zelfs ‘s nachts in bed terug met zijn laarzen aan. Dag dag dure gympen-waar-je-superhard-kunt-rennen, dag dag ontwikkeling van zijn dikke peutervoeten, lekker zweten in zijn rubberen stappers. Enfin. 

Image

 

Foto’s van een verdwaald toestel inladen en een peuterfoto van mijn grote dochter tegenkomen. Och, die bolle peuterwangetjes. De boblijn heeft ze zelf afgeschaft en aan slabbers doet ze ook niet meer. Gelukkig zijn er de foto’s nog. 

 Image

Ik rook niet, ik drink nauwelijks, maar koffie, is er een leven zonder koffie? 

*waar ik blij van word heb ik schaamteloos geplagieerd van Delighted Momma

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

